Lembaga Pelabuhan Johor

Lembaga Pelabuhan Johor

Kajian Kepuasan Pelanggan Kementerian Pengangkutan Malaysia 2020
+607-253-4000

Jalan Mawar Merah 2, Pusat Perdagangan

Pasir Gudang 2, 81700 Pasir Gudang, Johor 

 

Kementerian Pengangkutan Malaysia sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi tahun 2020 bermula 1 Oktober 2020 sehingga 31 Oktober 2020. Kajian ini adalah bertujuan untuk mendapatkan maklumbalas pelanggan serta mengukur tahap kualiti penyampaian perkhidmatan yang diberikan kepada pelanggan. Hasil kajian ini akan digunakan sebagai pengukur kepada keberkesaan perkhidmatan yang disampaikan dan untuk melaksanakan penambahbaikan kepada perkhidmatan yang diberikan. Sila klik pautan https://tinyurl.com/yxub5n2y atau imbas QR Code:

 

image001

 

 

MyGovernment MOT   Johor_Port   PTP   kastam 450px  imigresen JATA     Jabatan Laut JATA    Revised MDEC logo    masa   mampu 

Style Selector

Layout Style

Predefined Colors

Background Image